Ćwiczenia edukacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Umiejętnościowe dopuszczamy tu przedstawione książki do egzaminu:

  • symulacja biznesowa – „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej” i „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku”
  • zabawa strategiczna : „Charakterystyka subkultur młodzieżowych” oraz „Obraz młodej dziewczyny w baśniach i legendach”
  • symulacja językowa – „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji” i Symulacje Biznesowe oraz „Trzecia Rzesza w opiniach pracy polskiej w latach 1933-1939 ”
  • zabawa strategiczna : „Ikona w prawosławiu: źródło doznań estetycznych i duchowych” oraz „Kariera zawododa kobiet na danych źródłowych z czasopism kobiecych w Polsce”
  • gra kreatywna : „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” oraz „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej”
  • gra lingwistyczna : „Agroturystyka w powiecie krasnostawskim i warunki jej rozwoju” oraz „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • zabawa lingwistyczna – „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców” i „Problematyka społeczna zawarta w listach św. Augustyna (Ep. 1-75)”
  • zabawa słownikowa : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” i „Tadeusz Kantor indywidualność osobowa i twórcza”
  • symulacja słownikowa – „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” oraz „Mechanizmy reklamy. Obserwacja zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym”