Szkolenia team building – wyróżnieni pracownicy

Czytelnikom naszego bloga (nazwiska tu na liście) w pas się kłaniając dziękujemy (i dodatkowo przyznajemy wymienione niżej podarunki) za kilka chwil dedykowanych na wypełnienie naszej ankiety, który przeprowadzali nasi instruktorzy Beniamin Brzytwa, Mauryc Hojka, Konrad Doległo i Florian Gutowski na konferencji Tatrzańskie Garncarskie Szkolenia Integracyjne i Team Building

  • Jarosław Gardocki, Architekt , Bobowo, przyznajemy darmowy wstęp na warsztat otwarty „kurs radzenia sobie w trudnych rozmowach z klientami” lub warsztat komunikacji i współpracy a dodatkowo wydawnictwo „zarządzanie biblioteką: najnowsze kierunki w bibliotekarstwie brytyjskim: wybór tekstów”
  • Chrystian Jagodziński, Synoptyk, Żórawina, zapraszamy gratisowo na warsztat otwarty „ Systemy wynagradzania i premiowania ” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie a dodatkowo wydawnictwo „Socjologia edukacji”
  • Flawiusz Buczkowski, Konduktor, Police, przyznajemy darmowy wstęp na szkolenie „Stres, problem i konflikty w pracy” lub jedną z naszych gier integracyjnych a ponadto książkę „Stare religie nowej ery. Główne nurty współczesnego neopoganizmu”
  • Filip Jenszczok, Inwentaryzator , Raciechowice, dostaje od nas zaproszenie na panel dyskusyjny „ Czas pracy w różnych systemach czasu pracy” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo książkę „Wokół Konwencji Europejskiej. Komentarz do Europejskiej Konwencji Praw Człowieka”
  • Jan Gaś, Prokurator, Krasnopol, przyznajemy rabat na kurs dofinansowany „ wzmacnianie samodzielności nowozatrudnionych osób” lub imprezę i zabawę team building i wydawnictwo „Lektury z opracowaniem – „Antygona” Sofoklesa”
  • Romuald Janocha, Dziennikarz, Marki, zdobywa wejściówkę na program e-learning „kierowanie ludźmi w organizacjach pozarządowych” lub zabawę i grę integracyjną oraz wydawnictwo „Rodzima Wiara. Monografia związku wyznaniowego”
  • Atanazy Henel, Ekonometryk , Krzemieniewo, przesyłamy bezpłatny voucher na wykład „doskonalenie jakości w dziale obsługi klienta” lub warsztat komunikacji i współpracy plus publikację „Podstawy zarządzania informacją”