SYMULACJA NR 1: stworzyć studium przypadku dot. przywództwa na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Grobowiec świetlików; Isao Takahata
Buntownik bez powodu; Nicholas Ray, Koronczarka; Claude Goretta
Ślicznotka; Louis Malle
Depresja gangstera; Harold Ramis, Ojciec w podróży służbowej; Emir Kusturica
Nieznajoma; Giuseppe Tornatore
Bullitt; Peter Yates, Sen o Victorii;
Córka prezydenta; Forest Whitaker, Prawdziwy romans; Tony Scott
Przeminęło z wiatrem; George Cukor
Zrozumieć ciszę; Bruce Beresford, Przyczajony tygrys, ukryty smok; Ang Lee
Chłopaczki z sąsiedztwa; Paris Barclay
Gadające głowy; Krzysztof Kieślowski
SYMULACJA NR 3: opracować muzyczną grę team building na bazie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Maanam, O!, Piersi, Powrót do raju
Cranberries, The, No Need To Argue, Cave, Nick, Weeping Song, Stone Roses, The, The Stone Roses
Cult, The, Electric, Rancid, Let’s Go, Sting, …Nothing Like The Sun
AC/DC, Highway To Hell
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka poprawnego wyrażania naukowych treści. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci ulotkę aplikowania dowolnej zznajdujących się na naszej liście leków:
214.4, Alergeny pyłków roślin – produkty do leczenia podtrzymującego
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
149.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania pozajelitowego
211.0, Leki przeciwjaskrowe – parasympatykomimetyki – pilokarpina
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne