Potwierdzamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne rekomendujemy tu przedstawione publikacje do superwizji końcowej:
gra biznesowa – „Modelowanie rozkładu temperatury powietrza w województwie lubelskim technikami GIS” i „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości”
zabawa lingwistyczna : „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” i „Język polski jako obcy – rozumienie pojęć uniwersalnych: wolność, demokracja, terroryzm. Rola kultury”
symulacja językowa : „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś” oraz Terapeutyczne Symulacje oraz „”Na ziemi syberyjskiej… ” (Wątek łagrowy w literaturze XX wieku”
zabawa lingwistyczna : „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej” i „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk”
gra edukacyjna – „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” oraz „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Weryfikacja treści i funkcjonalności”
symulacja komunikacyjna : „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na modelu współczesnych wydarzeń politycznych. Na modelu dostępnych premier drugiej dyrekcji warszawskiej” i „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze”
zabawa decyzyjna – „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej” i „Laserowe barwienie metali”
gra menedżerska – „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” oraz „Motyw diabła w polskiej kulturze ludowej”
gra kreatywna : „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno” oraz „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na studium przypadku Kampanii Piwowarskiej”